Sider

lørdag 28. mai 2016

Tida susa avgårde

Har våre nydeleg vær denne veka! Har prøvd å 
nytta det fult ut, har no fått litt sol på psoriasisen. 
Sofie elskar is, så eg tok å putta ei skeid i eit par yoghurtar
og fras dei. Blei litt mektig, men Sofie likte det ho :)
 Har våre på trening denne veka og. Onsdag gjekk eg tur med
ein av dei andre som eg trenar saman med. Og vi avtalte å 
gå tur på fredagen og. Var jo sol då og så eg valgte å gå til trening
og heim igjen. Må jo vere ute i sola når ein kan det!
Og torsdag gjekk eg tur etter å ha levert Sofie, så var eg på 
4 mnd kontroll. Når eg var ferdig der møtte eg Lene. 
Vi blei sittande ute i sola og nyte den :)
Når eg kom ut frå Kanadaskogen på fredag var det kø på 
motorveien. Kan ikkje seie eg misunte nokon av dei som
sat i bilane :)

I dag har vi våre å bada. Sofie har masa om badeland i 
det siste. Og det er lenge sidan vi har våre å bada. 
Kristian likte å bade i stort basseng han og.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar